luni, 11 iunie 2012

O zi obisnuita....

Hello!Ieri nu am putut intra pe blog pentru a va scrie cate ceva,dar o sa intru mai mult dimineata pentru a va spune ce-am facut in ziua anterioara.
Ieri,la scoala am ras si neam distrat cu totii,iar in timpul orelor a fost foarte placut fiindca desi am fost ceva mai galagiosi domnii profesori au fost destul de calmi.Am niste colegi care si in cele mai grele momente am trecut peste ele cu zambetul pe buze,deci mai nebunii si asa cum sunt ei sunt colegii mei de cativa ani buni si o sa-i iubesti mereu si nici nu o sa-i uit vreodata.Dar mergem mai departe cu povestirea noastra.
Astazi,sper ca totul sa fie lapte si miere avand in vedere ca avem doua ore de mate [nu-mi place mate] si doua de engleza [iubesc engleza]...Sper sa nu fie nevoie ca acum pe sfarsit de an sa se puna note mici din cauza galaciei noastre.Dar eu am speranta ca toti vom fi acolo,la inceputul urmatoarei clase.
Cam atat deocamdata,mai vorbim maine.Pa-pa,va pup pe toti!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu