joi, 14 iunie 2012

In sfarsit...!

Astazi este vineri.In sfarsit,asa se gandesc multi printre care si eu,dar eu am astazi teste sumative la mate,biologie si franceza si nu prea imi place ideea asta.De abia astept sa ne incheie mediile si sa terminam cu orele plictisitoare de franceza si asa mai departe,dar sa putem merge la mare,munte sau in oras fara sa ne gandim daca ne-am scris tema la algebra,fizica etc.
Imi place ca este cald afara si putem sa ne udam bla-bla-bla.Mi se pare foarte frumos sa ne jucam si sa facem glume,dar sa nu intrecem masura.
Acum ma duc sa invat putin,iar apoi un dusulet recisor si plecam la scoala pentru ultima zi a acestei saptamani.O saptamana si terminam cu scoala asta...
Cam atat pentru astazi,maine va voi spune mai multe si pe parcursul verii vom vedea unde mergem la mare sau munte.Bafta la scoala...Kiss you!Bye-bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu