miercuri, 13 iunie 2012

Plimbareala...

Salut!Ieri am fost putin in graba si nu am mai putut intra,dar astazi nu este nici o problema.Am gasit cadoul pentru amicul meu sarbatorit:un parfum care miroase dumnezeieste si o sticla de vin rosu.Eu sper sa-i placa acest cadoul pentru ca nu stiu ce altceva as putea sa-i cumpar.In fine...
Astazi,merg la scoala,iar apoi voi merge din nou in oras pentru ca am niste acte nerezolvate,acte pentru un proiect care il infiintam la scoala.Deci cum spune si titlul acestei postari...Plimbareala astazi.
Ieri,la scoala,nu am facut ora de romana,iar la ora de sport nu am facut nimic altceva decat sa stam la umbra pentru ca a fost foarte cald.Maine,va voi povesti ce nebunii vom face astazi la scoala si ce am rezolvat cu actele respective.Atat pentru astazi si ne mai auzim.Kiss...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu