sâmbătă, 9 iunie 2012

Hello...!

Hey Lumee!Eu sunt Flori L. si am creat acest blog pt ca vreau sa ne petrecem timpul vorbind despre chestii care sunt ca niste ''Cioburi De Viatza'' de unde vine si numele blogului.Ideea cu numele blogului mi-a venit in momentul in care citeam pe Facebook cateva comentari referitoare la intamplari hazlii din viata fiecaruia.Deci de acum inainte in fiecare zi cel putin o data va voi scrie aici pe blog.Voua va place ''Pariu Cu Viata''?Daca da,ma gandeam sa redactez o poveste imaginara intre personajele serialului sau alte personaje care va plac si voua nu numai mie...Sau poate pe Facebook sau Twitter un concurs cu desene,poze sau materiale video...
Contul meu de Facebook:
http://www.facebook.com/florynayulyana
Contul meu de Twitter:
https://twitter.com/#!/Sheeggo
Cam atat pt moment,daca doriti sa veniti cu cate o idee pt concursuri ma gasiti la id de messenger:
pustoaika_sweet_angel
Deci,bye-bye pana data viitoare...Pupicei!!!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu