miercuri, 20 iunie 2012

Prietenii...

Buna!Scuze ca nu am mai intrat,dar am fost ocupata cu pregatirile de sfarsit de an la scoala[procese verbale,predare/primire de manuele,planuri pentru ultima zi etc].
Vineri,o colega foarte buna de a mea vine sa doarma la mine si am multe planuri pentru ce vom face acest weekend.Ea este ca si o sora pentru mine,ne intelegem foarte bine si chiar daca in anumite momente am avut ceva dificultati am trecut impreuna peste si am reusit sa fim unite mereu,ca niste surori.Eu cred ca cel mai important este sa fi inconjurat de persoane dragi si persoane sincere care sa te sustina mereu indiferent de situatie,iar atunci dusmanii nu vor putea sa-ti afecteze viata.
De curand,am descoperit ca unii dintre prietenii mei sunt cu 2 fete si se dau prietenii mei numai cand le convine,iar la greu,cand se varsa o lacrima de durere ei te cred slab/a de inger si au impresia ca daca o sa castige o lupta,o sa castige si razboiul,dar nu este asa.Iertarea este cel mai important lucru care poate sa lege prietenii adevarate,nu prietenii false care sunt facute pe interes.
Asta mi-a intristat putin ziua de ieri,dar am fost ceva mai ocupata si nu am putut sa ma gandesc foarte mult la aceste neinsemnate incidente.
Eu va las,acum plec pe afara si maine seara sau dupa-amiaza mai povestim.Xoxo,everybody!Bye-bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu