vineri, 29 iunie 2012

Help me,please!

Buna!Scuzati-ma ca postez asa tarziu,dar nu am avut timp la dispozitie pentru a intra si a scrie o noua postare.Acum prin intermediul acestei postari va cer ajutorul pentru o cauza nobila.Concurez pentru un telefon,iar telefonul respectiv daca-l voi castiga il voi da unei fete care isi doreste foarte mult un telefon,dar familia sa nu are bani sa-i cumpere unul cat de ieftin ar fi el.Familia respectiva abia are bani sa-si asigure mancarea pentru o zi.
Sa va spun povestea acestei familii:Tatal munceste cu ziua pe unde apuca,iar banii nu sunt prea multi.Mama munceste ca vanzatoare,iar salariul ei se iroseste in banii pe curent,apa,chirie etc.Familia este formata din 3 membri:mama,tata si copilul,care este o fetita in varsta de 11 ani,care la scoala este batjocorita ca nu este cu o pozitie sociala inalta.Ma intristeaza foarte mult problemele lor.
Eu am mai incercat sa-i ajut cu niste banii,haihe,alimente etc,dar cum acestor oamenii le este rusine sa ceara,cu greu au acceptat gandindu-se la copilul lor care traieste in lipsuri.Asa ca va rog sa ma ajutati sa castig telefonul resprectiv ca sa-i pot ajuta cu macar atat.Clik pe link-ul de mai jos si un vot ar insemna foarte mult pentru castigarea acelui telefon care ii poate aduce o bucurie unui copil intre atatea suferinte.
http://mp3fustangiu.com/concurent-Iulishor.html
VA ROG MULT AJUTATI-MA SA-I FAC O BUCURIE UNUI COPIL AMARAT!
Eu atat am avut sa va spun si inca o data va mai rog sa ma ajutati sa castig telefonul respectiv.Bye-bye si va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu