sâmbătă, 16 iunie 2012

O zi ca toate celelalte...

Buna!Astazi am fost la tara si am povestit,m-am plimbat si "ne-am jucat",iar mie mi-a placut foarte mult ziua de astazi.Si astazi a fost destul de cald,dar la umbra a fost foarte bine si relaxant.
Ieri,nu am mers la scoala pentru ca m-am simtit putin rau,deci nu am prea putut sa intru nici pe blog.
In schimb astazi,m-am simtit minunat.La tara am si pisoiasi mici si m-am jucat cu ei de cate ori am avut ocazia.Sunt cam mititei si abia au descoperit si ei lumina zilei si intunericul noptilor de vara.Ei sunt un motanel temator si o pisicuta jucausa [care mi-a lasat o amintire pe mana,o mica zgarietura,dar cum sa ma supar eu pe ei?]
Astazi nu am facut prea multe chestii,dar asa a trecut timpul meu,iar ziua de astazi o sa mi-o amintesc cu placere de cate ori voi avea ocazia.Acum urmaresc un film pe net "Saga Amurg-Zori de zi",iar dupa aceea daca nu plec nicaieri in oras voi urmari "Mesaje de dincolo".Sper ca v-am dat o idee de ceva de urmarit in aceeasta seara de sambata.Va pup pe toti,ne auzim si maine sau luni!Pa-pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu