miercuri, 13 iunie 2012

Caldura mare...

Buna-buna!Astazi o sa ma duc sa caut un cadou pentru ziua de nastere a unui baiat si nu prea stiu ce sa-i cumpar.M-am gandit la un costum subtire sport sau la un parfum.Ieri a fost defapt ziua lui,dar si-o sarbatoreste sambata aceasta,deci mai am la dispozitie 3 zile sa-i cumpar un cadou dragut...
Ieri,mi-a placut foarte tare la scoala pentru ca nu am facut cele 2 ore de mate de care va spuneam in postarea anterioara,nu pentru ca nu am vrut noi ci pentru ca nu a venit doamna profa`.
Astazi si maine trebuie sa-mi planific vacanta la mare de anul acesta.Voi merge de 3 sau mai multe ori la mare anul acesta:
1.In Bulgaria...
2.In Costinesti [cu cativa colegi]...
3.In Antalia [cu prieteni vechi de familie]...
Sigur voi pleca si la munte nu stiu inca unde,dar eu sunt genul de persoana careia acum i s-a nazarit sa mearga la munte si in 10 min am si plecat la munte.
Pentru astazi asta este tot ce am sa va spun o sa mai va povestesc si maine si pe parcurs poate o sa adaugam si poze...Bye-bye va pup pe toti!!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu